Over 't Hallenhoes
Hier vind je informatie over de tarieven en de mogelijkheden om 't Hallenhoes af te huren. Ook vermelden we op deze pagina wie er in het bestuur zit, zodat je altijd het juiste aanspreekpunt te pakken krijgt.
Tarieven
Voor vergaderingen, lezingen, workshops, buiten en binnen evenementen is het mogelijk om gebruik te maken van één van onderstaande ruimtes. Zoals benoemd zijn onderstaande tarieven per dagdeel.
- Horeca gedeelte € 250,-
- Kleine vergaderzaal boven € 50,-
- SIC ruimte € 250,- (alleen 's avonds)
- Gehele benedenruimte € 400,-
Alle bovengenoemde tarieven zijn per dagdeel. Bovenstaande tarieven gelden niet voor: verjaardagen, feestpartijen en bruiloften.
Voor verjaardagen, feesten, bruiloften, etc. kunt u contact opnemen voor de mogelijkheden.
- Verjaardagsfeesten
- Themafeesten
- Kinderfeesten
- Verenigingsfeesten
- Personeelsfeesten
- Jubileum
- Bruiloft
Bestuur
Voorzitter | Frits Heukers | 06-20213954 |
Vice Voorzitter | Jan Bakker | 06-54941811 |
Secretaresse | Charlotte Bakker | 06-23424996 |
Penningmeester | Henrik Gelijk | 06-22498510 |
Commissaris Gebouwen | Gilly Lokerse | 06-41481705 |
Commissaris Social Media | Larissa Groenwoud | 06-21318986 |