Over 't Hallenhoes

Hier vind je informatie over de tarieven en de mogelijkheden om 't Hallenhoes af te huren. Ook vermelden we op deze pagina wie er in het bestuur zit, zodat je altijd het juiste aanspreekpunt te pakken krijgt.

Tarieven

Voor vergaderingen, lezingen, workshops, buiten en binnen evenementen is het mogelijk om gebruik te maken van één van onderstaande ruimtes. Zoals benoemd zijn onderstaande tarieven per dagdeel.

  • Horeca gedeelte € 250,-
  • Kleine vergaderzaal boven € 50,-
  • SIC ruimte € 250,- (alleen 's avonds)
  • Gehele benedenruimte € 400,-

Alle bovengenoemde tarieven zijn per dagdeel. Bovenstaande tarieven gelden niet voor: verjaardagen, feestpartijen en bruiloften.

Voor verjaardagen, feesten, bruiloften, etc. kunt u contact opnemen voor de mogelijkheden.

  • Verjaardagsfeesten
  • Themafeesten
  • Kinderfeesten
  • Verenigingsfeesten
  • Personeelsfeesten
  • Jubileum
  • Bruiloft

Bestuur

Voorzitter Frits Heukers 06-20213954
Vice Voorzitter Jan Bakker 06-54941811
Secretaresse Charlotte Bakker 06-23424996
Penningmeester Henrik Gelijk 06-22498510
Commissaris Gebouwen Gilly Lokerse 06-41481705
Commissaris Social Media Larissa Groenwoud 06-21318986